maandag 14 november 2011

testmaand nu echt voorbij

Gisteravond laat nog gespeeld. Het uitgangspunt dezelfde twee foto's uit het vorige verhaal. Nu helemaal losgegaan met filters en de verschillende instellingen voor de lagen.
Het gevolg complete chaos. Normaal gebruik ik geen filters. De verschillende instellingen voor lagen wel. Maar dit geeft wel mogelijkheden.

Conclusie: Het Wacom Intous4 Pen tablet met GripPen biedt veel mogelijkheden om het (be)werken met beeld.



Het tablet, zal ik missen. Het is mooi om te zien, de penhouder handig. En naast het uiterlijk een feest om mee te werken. Maar er zijn wel een paar verbeterpunten/aanvullingen te bedenken. Het klikpunt midden in het draaiwiel is handig, maar mag verbeterd in de zin van een vierpuntenklik denk aan een knop zoals op een fototoestelHet is omslachtig om steeds te klikken om bij het goede punt te komen. Uitklapbarebalkjes aan de achterzijde, zo dat je het tablet wat schuin kunt zetten om te werken. Ik leg het nu half over het toetsenbord heen.

Ik ga het tablet, met leed, vanmiddag inpakken, want de testmaand is voorbij en afwachten.

1 opmerking:

  1. hopelijk is Sint je gunstig gezind dit jaar ;-)
    dank voor je aandacht tijdens de test, ik blijf je volgen.

    gr. jurgen
    juvani photo | digital art

    BeantwoordenVerwijderen